Ik ben gisteren op de ITHerolympics geweest in het Nieuwegeinse Business Center. Er waren diverse presentaties te zien over de 3 nieuwste producten van Microsoft (SQL2k8, Windows Server 2k8, Visual Studio 2k8). Na afloop kreeg ik een schattig rood tasje mee met de nodige software. Mijn oog viel direct op de Nederlandse versie van het Microsoft Technet Magazine. Nu blijkt ook dat dit een gratis 2-maandelijks magazine is. Online kun je een abonnement afsluiten.

Linkje

Verder was het gigantisch druk. Het nadeel was ook dat de sessies die ik wilde volgen vol zaten aangezien de lokalen niet al te groot waren. Gelukkig heb ik wel de nodige kennis opgedaan van de nieuwe mogelijkheden van SQL Server 2008, helaas niet van de BI-onderdelen. Ik zal dus nog de nodige kennis door wat blogs en andere sites af te struinen.

Back to work!

-Ronald